مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 08:522022-10-18اقتصادي

تخلف بزرگ یک کارگزاری | کاربران چه کنند؟


روز گذشته 24 مهرماه سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه رسمی اعلام کرد با توجه به عدم رعایت الزامات مالی و اعتباری توسط شرکت کارگزاری تدبیرگر سرمایه، - به نقل از نبض بورس، روز گذشته 24 مهرماه سازمان بورس و اوراق بهادار طی اطلاعیه رسمی اعلام کرد با توجه به عدم رعایت الزامات مالی و اعتباری توسط شرکت کارگزاری تدبیرگر سرمایه که منجر به ایجاد اختلافات مالی فی مابین کارگزاری مذکور و بانک تسویه گر این کارگزاری شده است، بنا به وظایف ذاتی خود و در حفاظت از حقوق سهامداران به موضوع ورود نموده و در این راستا تمامی عملیات کارگزاری مذکور، تحت نظارت مستقیم نمایندگان سازمان بورس قرار می گیرد.

سهامداران مشتری این کارگزاری چه کنند؟ سهامداران مشتری این کارگزاری که در کارگزاری تدبیرگر سرمایه کد داشتند، می توانند تا تعیین تکلیف وضعیت اختلافات این کارگزاری با بانک تسویه، با ارائه درخواست به کارگزاری و انجام بررسی ها و دریافت مجوز های لازم، از خدمات سایر کارگزاران استفاده کنند.

تغییر کارگزار ناظر از چه طریقی انجام می شود؟ افرادی که قصد فعالیت در بازار سرمایه را دارند، نمی توانند به شکل مستقیم سهام مورد نظر خود را خرید و فروش کنند و این کار را بایستی از طریق نهاد های مالی به نام کارگزاری انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف بزرگ یک کارگزاری | کاربران چه کنند؟

تخلف بزرگ یک کارگزاری | کاربران چه کنند؟